Προτεινετε

Sunday, March 7, 2021

Ο καλύτερος τρόπος να κάνετε καλά είναι να έχετε ανοιχτό μυαλό και να ακούτε άλλους ανθρώπους και να είστε ανοιχτοί σε νέες ιδέες και έννοιες.

 Οι μεγάλες εταιρείες αποτυγχάνουν για έναν απίστευτο λόγο. Το τελευταίο πράγμα που θέλετε να κάνετε είναι να περάσετε 5, 10, 15 χρόνια για να δημιουργήσετε μια καταπληκτική εταιρεία και στη συνέχεια να αποτύχετε αργά επειδή δεν θέλετε να αλλάξετε. 



0:30 Μια ενδιαφέρουσα ερώτηση που έχω πολλά είναι γιατί αποτυγχάνουν οι μεγάλες εταιρείες; Ακόμα και μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες εκεί έξω, όπως, για παράδειγμα, το Yahoo! Ήταν κάποτε μια τεράστια εταιρεία πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων και μετά συνέχισαν να πέφτουν. Σίγουρα, μέχρι σήμερα αξίζουν πάνω από ένα δισεκατομμύριο δολάρια, αλλά δεν είναι πουθενά κοντά στο σημείο που ήταν.


1:00 Λοιπόν, γιατί είναι αυτό; Είναι επειδή πολλές από αυτές τις μεγάλες εταιρείες δεν προσαρμόζονται. Εάν δεν προσαρμοστείτε σε αυτό που θέλουν οι άνθρωποι, τελικά οι άνθρωποι θα σας περάσουν απλώς και θα προχωρήσουν στο επόμενο πράγμα. Δεν έχει σημασία πόσο έξυπνοι είστε, πόσα χρήματα έχετε, εάν δεν μπορείτε να εκτελέσετε και να κάνετε πράγματα και να προσαρμοστείτε στις ανάγκες των ανθρώπων, δεν θα πετύχετε.


1:30 Κοιτάξτε την Apple. Η Apple κάποτε τα πήγε καλά και άρχισαν να κατεβαίνουν. Τόσο πολύ, που η Microsoft έπρεπε να τους διασώσει με 100 εκατομμύρια δολάρια. Και η Microsoft δεν τους διέσωσε επειδή ήθελαν. Εάν δεν το έκαναν, θα είχαν αγωγές κατά της εμπιστοσύνης. Έτσι, έβαλαν μια επένδυση 100 εκατομμυρίων δολαρίων για να τους κρατήσουν. Και αρκετά αστείο, κοιτάξτε την Apple τώρα, είναι μεγαλύτερο από τη Microsoft. Όταν τα πράγματα πάνε στραβά, αυτό σημαίνει επίσης ότι μπορείτε να ανακάμψετε, αρκεί να ακούτε άτομα.


2:00 Ο δρόμος προς την ανάκαμψη δεν είναι ποτέ εύκολος και ποτέ δεν είναι γρήγορος. Εάν θέλετε να αποφύγετε αυτόν τον δρόμο προς την ανάκαμψη, θα πρέπει να συνεχίσετε να ακούτε τους πελάτες σας. Είτε σηκώνει το τηλέφωνο και μιλάει μαζί τους είτε αν μπαίνει στα εισερχόμενα υποστήριξης και ακούει τι παράπονα έχουν οι άνθρωποι. Ακόμα κι αν πραγματοποιεί έρευνα σε άτομα που χρησιμοποιούν εργαλεία όπως το SurveyMonkey. Ό, τι κι αν είναι, εάν μπορείτε να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να ακούσετε δυνητικούς πελάτες, ποια είναι τα παράπονά τους, αιτήματα λειτουργιών, ποια είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και διορθώστε τα έτσι ώστε να διαμαρτύρονται λιγότερο και προσαρμόζεστε σε περισσότερα από αυτά θέλουν, θα είστε επιτυχημένοι. Χρειάζεται χρόνος και δεν είναι εύκολο. Αλλά το τελ
ευταίο πράγμα που θέλετε να κάνετε είναι να περάσετε πέντε, 10, 15 χρόνια για να χτίσετε αυτήν την φοβερή, καταπληκτική παρέα και στη συνέχεια να πεθάνετε επειδή είστε πολύ αλαζονικοί και δεν είστε πρόθυμοι να ακούσετε άλλους ανθρώπους. Θυμηθείτε, δεν ξέρετε τα πάντα.


2:30 Ο καλύτερος τρόπος να κάνετε καλά είναι να έχετε ανοιχτό μυαλό και να ακούτε άλλους ανθρώπους και να είστε ανοιχτοί σε νέες ιδέες και έννοιες. Και αν το κάνετε αυτό, και προσαρμόσετε και εκτελέσετε γρήγορα, θα συνεχίσετε να κάνετε εντάξει. Μπορεί να μην είστε στην κορυφή, να μην είστε ο νικητής, αλλά θα είστε ακόμα πολύ καλύτεροι από ό, τι εάν δεν ακούσατε άλλους ανθρώπους. Και γι 'αυτό βλέπετε πολλές από αυτές τις τεράστιες εταιρείες να έρχονται και να φεύγουν. Δεν προσαρμόζονται αρκετά γρήγορα και νομίζουν ότι επειδή έχουν χρήματα μπορούν να αγοράσουν άλλους ανθρώπους και αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Εάν ήταν, οι εταιρείες όπως το Yahoo! θα ήταν ακόμα τεράστιο.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.